NOTULEER SERVICE
Notuleren van vergaderingen
Verslaglegging
Actie/besluitenlijst
OFFICE SUPPORT
Agendabeheer
E-mailbeheer
Ondersteuning in planning
SOCIAL MEDIA
Content plannen
Visuals maken
Redigeren van teksten
ONLINE MARKETING
Opmaken, redigeren en versturen van nieuwsbrieven
Opmaak en plaatsen van blogs
Herken jij dit?
Je hebt weinig tijd om jouw social media planning bij te houden;
Je bent het zoveelste bonnetje voor jouw administratie kwijt;
Jouw hoofd zit vol als je naar bed gaat;
In de weekenden ben je toch nog even aan het werk;
Je hebt geen tijd om de plannen uit te werken, maar je wilt wel graag groeien met jouw bedrijf
NOTULEER SERVICE
Niet de kennis of capaciteit in huis voor het maken van professionele notulen? Of ben je op zoek naar een externe notulist, die discreet omgaat met bedrijfsgevoelige informatie.
Notuleren is een vak apart, mijn vak!
Een goede notulist geeft de inhoud van een gesprek, vergadering of bijeenkomst op een heldere manier weer. En dit op een manier zodat zelfs niet-aanwezigen begrijpen wat er besproken is. Een notulist kan meer doen dan dat alleen! Denk aan het opstellen van de agenda, het verzamelen en verspreiden van de vergaderstukken en het maken van actielijsten
OFFICE SUPPORT
Ben jij elke week veel tijd kwijt met administratieve taken?
Niet nodig. Je hoeft niet een volledig administratief medewerker in dienst te nemen om jouw administratie op de rit te krijgen. Je kunt mijn diensten al inschakelen voor aantal uren per week/maand.
Ik kan jouw administratie bijhouden zodat jij er geen omkijken naar hebt.
Maar denk ook aan jouw agendabeheer, het bijhouden van jouw mailbox, offertes maken en versturen.
SOCIAL MEDIA
Je bent er over uit: je gaat je tijd aan andere dingen besteden dan posten op social media voor je bedrijf. Maar hoe kan ik jou daarin ondersteunen? Jij geeft aan waar jouw content over moet gaan, ik schrijf de post voor je. Indien nodig maak ik de visuals voor je en zorg ervoor dat deze in jouw nieuwsoverzicht passen.
Ook zorg ik voor de bijpassende hashtags en daarna plan ik je posts in.
ONLINE MARKETING
Wil jij?
Tijd besparen bij het versturen van offertes en facturen?
Inzicht in jouw financiën?
Een gestructureerde agenda?
Een opgeruimde en bijgewerkte mailbox?
Je helemaal kunnen richten op jouw klanten?
Wat neem ik jou allemaal uit handen neem
Hè bah, al die bonnetjes! Je bent de hele dag druk met telefoontjes en afspraken inplannen en verzetten. En als je een offerte mag maken of een factuur wilt versturen, ben je daar ook nog best veel tijd aan kwijt. Meer dan dat je er eigenlijk aan wil besteden. Niet helemaal waar jij voor bent begonnen met ondernemen toch? Of wel?
Lever die schoenendoos met bonnetjes maar bij mij in! Net zoals je agenda. Ik zorg ervoor dat jij straks alles digitaal geordend hebt, geen bonnetjes meer hoeft te bewaren en geen afspraken meer mist. Ik help jou graag, zodat jij weer tijd vrij hebt om te ondernemen zoals jij dat ooit wilde: ondernemen zonder zorgen.
Administratie digitaliseren en bijhouden;
Offertes maken, versturen en nabellen;
Factureren maken, versturen en indien nodig nabellen;
Agendabeheer;
Bijhouden van jouw mailbox;
En nog veel meer!
Gratis afspraak
Ik maak graag persoonlijk kennis met je om te kijken of er een klik is. Neem contact op om een gratis en vrijblijvende afspraak in te plannen. Via Zoom, Skype, telefonisch of eventueel live op locatie. Zijn we allebei enthousiast? Dan gaan we verder naar de volgende stap.
Scan van behoefte
Afhankelijk van jouw behoefte en budget bepalen we wat het beste bij jou past. Een aantal uur per week of maand op structurele basis middels een urenpakket. Of losse, flexibele inzetbare uren voor advies, (grote) projecten of korte samenwerkingen.
Start!
Als we gaan samenwerken ontvang je een duidelijke overeenkomst met alle afspraken. Na twee maanden evalueren we. Als we allebei nog steeds tevreden over de samenwerking zijn, gaan we samen door!
Get in touch!
© 2021 VA4Business | Algemene Voorwaarden